Hoe verlies je klanten?
Klanten zijn een belangrijk onderdeel van elk bedrijf. Maar als het gaat om webdesign, zijn klanten alles! Of het nu gaat om een individueel gerunde onderneming of een vestiging die eigendom is van meerdere belanghebbenden; het verwerven van nieuwe klanten en het behouden van oude klanten is een essentieel aspect voor het onderhouden van uw webdesign bedrijf.
Helaas is er maar een enkele, simpele fout nodig om zelfs uw meest loyale klanten te verliezen.
Klanten verliezen is schadelijk voor elk bedrijf, omdat ze nodig zijn voor winst. Weten hoe u kunt voorkomen dat u uw webdesign klanten kwijtraakt, begint met begrijpen wat kan leiden tot het verstoren of afwijzen van klanten. Hieronder vindt u een lijst met fouten die u uw webdesign klanten en uiteindelijk uw bedrijf kunnen kosten.

Te veel beloven & te weinig leveren

Negeer het creatieve aspect en ga tegen de stroom in

Neem dingen zomaar aan in plaats van het te vragen

Mis deadlines, wees laat voor meetings

Onverschillig of onwetend over de bedrijfsbenodigdheden

Laat niets van je horen

Feedback niet “kunnen” horen

Behandel de klant alsof je de baas bent over jouw “kunst”

Wees vijandig naar je klanten toe